ZARZĄDZANIE / ADMINISTROWANIE WSPÓLNOTAMI MIESZKANIOWYMI.

W ramach zarządzania/administrowania wspólnotami mieszkaniowymi oferujemy poniższe usługi, których prawidłowość realizacji zapewniają licencjonowani zarządcy nieruchomości:
  • stały dostęp do E-kartoteki

    – internetowej kartoteki właściciela lokalu umożliwiającej
    WIĘCEJ

    • dostęp do aktualnych informacji i operacji księgowych dotyczących wspólnoty mieszkaniowej i Państwa lokalu. Ponadto portal umożliwia również głosowanie uchwał zwiększając potencjał podejmowania szybkich decyzji.

  • obsługę organizacyjno-administracyjną

    – w ramach której zapewniamy
    WIĘCEJ

    • opracowywanie planu zarządzania nieruchomością • rejestrację Wspólnoty Mieszkaniowej (w tym NIP, REGON, rachunek bankowy) • opracowywanie procedur funkcjonowania Wspólnoty Mieszkaniowej oraz niezbędnych regulaminów i uchwał • organizację i obsługę zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej • współpracę z Zarządem Wspólnoty w zakresie realizacji uchwał Wspólnoty, decyzji Zarządu i innych spraw dotyczących Wspólnoty • reprezentowanie Wspólnoty przed organami administracji publicznej na podstawie udzielonego pełnomocnictwa • przygotowywanie, negocjowanie i zawieranie w imieniu Wspólnoty umów na dostawę mediów i usług. • koordynowanie, nadzorowanie i kontrolowanie jakości świadczonych usług • bieżące monitorowanie funkcjonowania nieruchomości • prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami • prowadzenie ewidencji lokali • prowadzenie korespondencji dotyczącej Wspólnoty • gromadzenie i przechowywanie dokumentacji Wspólnoty • obsługę innych spraw w ramach indywidualnych uzgodnień

  • obsługę finansowo – księgową

    – obejmującą
    WIĘCEJ

    • doradztwo i pomoc w zakresie pozyskania finansowania działalności Wspólnoty (np. dotacje, kredyty)

    • wybór sposobu prowadzenia rachunkowości wspólnoty mieszkaniowej, a wraz z nim zasad rozliczania na poszczególne lokale kosztów świadczeń ponoszonych przez Wspólnotę

    • otwarcie i prowadzenie rachunku bankowego Wspólnoty i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek w ramach udzielonego pełnomocnictwa

    • prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów działalności Wspólnoty w oparciu o obowiązujące przepisy, sporządzanie i składanie obowiązujących deklaracji

    • przygotowywanie planów finansowo-gospodarczych

    • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych oraz bieżących informacji o przychodach i poniesionych kosztach Wspólnoty Mieszkaniowej

    • weryfikacja faktur i prowadzenie rozliczeń za dostarczone media i wykonane usługi na rzecz Wspólnoty

    • prowadzenie indywidualnych kont rozliczeniowych właścicieli

    • ustalanie, pobieranie i rozliczanie wpłacanych przez właścicieli zaliczek na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością wspólną oraz wpłat na fundusz remontowy

    • rozliczanie kosztów zużycia mediów w lokalach

    • wystawianie rachunków dla kontrahentów (np. za reklamy)

    • analizę terminowości dokonywanych opłat

    • przedsądową windykacja należności, nadzór nad windykacją sądową

    • archiwizowanie dokumentacji finansowo-księgowej

    • inne sprawy w ramach indywidualnych uzgodnień

  • obsługę prawną

    – zapewniamy zastępstwo
    WIĘCEJ

    • procesowe w postępowaniach sądowych, w których jedną ze stron jest, zarządzana przez ADM Property sp. z o.o., Wspólnota Mieszkaniowa. Zapewniamy prowadzenie windykacji sądowej w imieniu Wspólnoty, jak również jej reprezentację przed organami egzekucyjnymi. Ponadto przygotowujemy opinie prawne w sprawach związanych z obsługiwaną nieruchomością.

  • obsługę techniczną nieruchomości

    – obejmującą swym zakresem
    WIĘCEJ

    • dochodzenie roszczeń związanych ze szkodami górniczymi

    • przekazywanie informacji o występujących awariach i planowanych remontach miedzy innymi za pomocą sms

    • doradztwo w zakresie rozbudowy i modernizacji obiektów oraz zagospodarowania części wspólnych nieruchomości

    • prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości w tym książki obiektu budowlanego

    • przeprowadzanie kontroli technicznych i obowiązkowych, okresowych przeglądów nieruchomości

    • opracowywanie planów remontowych nieruchomości

    • przeprowadzanie przetargów i negocjacji na wybór wykonawców robót i dostawców usług

    • sporządzanie i weryfikacja kosztorysów prac remontowych

    • prowadzenie ewidencji zgłoszeń usterek i awarii

    • zapewnienie całodobowego pogotowia technicznego w zakresie usuwania awarii instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, gazowych i elektrycznych

    • zlecanie, nadzór i odbiory prac konserwacyjno-remontowych w nieruchomości wspólnej

    • egzekwowanie napraw gwarancyjnych

    • okresowe odczytywanie urządzeń pomiarowych

    • nadzorowanie legalizacji urządzeń pomiarowych

    • inne w ramach indywidualnych uzgodnień

  • utrzymanie czystości i pielęgnacje zieleni

    – zapewnienie bieżącej obsługi przez
    WIĘCEJ

    • codzienne zamiatanie klatek schodowych oraz usuwanie kurzu;

    • codzienne sprzątanie wind,

    • mycie klatek schodowych minimum jeden raz w tygodniu

    • mycie drzwi wejściowych i wewnętrznych w miarę potrzeb.

    • mycie okien na klatkach schodowych i w pomieszczeniach wspólnego użytku nie rzadziej niż raz na kwartał,

    • sprzątanie korytarzy piwnicznych i innych części wspólnych minimum jeden raz w miesiącu,

    • bieżące usuwanie nieaktualnych ogłoszeń, materiałów reklamowych umieszczonych bez zgody Wspólnoty

    • bieżące opróżnianie koszy na śmieci na terenie nieruchomości.

    • utrzymywanie bieżącej czystości chodników, dojść do klatek schodowych, terenów zielonych i placu zabaw, parkingu w obrębie nieruchomości

    • bieżące odśnieżanie chodników, podestów przed klatkami schodowymi, parkingów na terenie nieruchomości,

    • inne w ramach indywidualnych uzgodnień

    W ramach pielęgnacji zieleni oferujemy:

    • koszenie i pielęgnację trawników

    • pielęgnację kwietników i nasadzeń

    • przycinanie żywopłotów

    • inne w ramach indywidualnych uzgodnień

Ta strona korzysta z cookies
Dowiedz się więcej
Informacja o cookies